live

Για να υποβάλετε ερωτήσεις προς τους εισηγητές, πατήστε την Υποβολή Ερωτήσεων που βρίσκεται κάτω από την εικόνα της αίθουσας
Πέμπτη 19 ΜαΐουΠαρασκευή 20 ΜαΐουΣάββατο 21 ΜαΐουΚυριακή 22 Μαΐου
Κεντρική Ομιλία 1η

18:30 – 21:00

Χαιρετισμοί – 1η Κεντρική Ομιλία

Κεντρική Αίθουσα Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Περισσότερες λεπτομέρειες ...
Έναρξη – Χαιρετισμοί
Πανηγυρική ΣυνεδρίαΑ ́ Κεντρική Ομιλία

Μετασχηματίζουσα Μάθηση: Εφαρμογές στη σχολική πράξη

Κόκκος Αλέξης, Ομ. Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,
Πρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Δρ Ευφροσύνη Κωσταρά, Καθηγήτρια-Σύμβουλος Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Β ́ Κεντρική Ομιλία

Η καλλιέργεια Δεξιοτήτων ως κινητήριος δύναμη για τον μετασχηματισμό του σχολείου στον 21ο αιώνα

Κασιμάτη Αικατερίνη, Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ

Προεδρείο: Καρτσωνάκης Εμμανουήλ, Ζανέκα Στεργιανή, Καλοκύρη Βασιλεία

1η Συνεδρία

14:45 – 16:45

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Επιστημονική γνώση και σχολείο

1. Βασιλείου-Δαμβέργης
Αλέξανδρος Νεκτάριος

Η ηθική θεμελίωση της πολιτικής
φιλοσοφίας του Καντ: διδακτική
προσέγγιση στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της ιστορίας.

2. Βασιλείου-Δαμβέργης
Αλέξανδρος Νεκτάριος

Η πολιτική φιλοσοφία του Τζων
Λοκ και το κοινωνικό συμβόλαιο των
Ζ. Ζ. Ρουσσώ και Ιμμ. Καντ: διαθεματική
διδακτική προσέγγιση σε ένα μάθημα
νεότερης ιστορίας στο πανεπιστήμιο.

3. Γουλιού Σταυρούλα
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της
Προσχολικής Εκπαίδευσης για τη
διδασκαλία του σεισμού στο Νηπιαγωγείο
υπό το πρίσμα της θεωρίας της Δραστηριότητας.

4. Λούμπας Δημήτριος
Βασιλείου Μαρία

Με ποιους τρόπους η χρήση
ΤΠΕ στην τάξη μπορεί να ενισχύσει
την αποδοτικότητα των εκπαιδευτικών
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Χρήσιμα συμπεράσματα από την ερεύνα
σε εκπαιδευτικούς της περιφέρειας Πελοποννήσου.

5. Λούμπας Δημήτριος,
Βασιλείου Μαρία

Συμπεράσματα από την χρήση Λογισμικών
ΤΠΕ κατά την διδασκαλία στην ειδικότητα
βοηθών Νοσηλευτών των ΕΠΑΛ της
περιφέρειας Πελοποννήσου.

Προεδρείο: Καρβούνης Λάμπρος, Θεολογίτης Όμηρος Αλέξανδρος

Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Επιστημονική γνώση και σχολείο

1. Σμαροπούλου Αικατερίνη,
Σμαροπούλου Χριστίνα

Ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου
στην πρόληψη και αντιμετώπιση
του σχολικού εκφοβισμού

2. Σγουρός Γιάννης,
Χαλκιαδάκης Κωνσταντίνος

Η αξία των πολλαπλών αναπαραστάσεων
στην υλοποίηση ηλεκτρικών κυκλωμάτων

3. Πλατσή Μαριάνθη
Προσεγγίζοντας θεωρητικά
την Κατανεμημένη Ηγεσία

4. Πλατσή Μαριάνθη
Ο ρόλος της Κατανεμημένης
Ηγεσίας στα σχολεία

5. Τρικάλης Κώστας
Όμιλοι δημιουργικότητας συνεργατικής
συγγραφής υλικού για διαφοροποιημένη
και εξατομικευμένη διδασκαλία

Προεδρείο: Καλαθάκη Μαρία, Στριλιγκάς Γεώργιος


Κεντρική Ομιλία 2η

17:00 – 18:00

Κεντρική Ομιλία

Κεντρική Αίθουσα Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Περισσότερες λεπτομέρειες ...

Κεντρική Ομιλία

Η μετασχηματιστική και συμπεριληπτική δυναμική των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: μαθήματα από την πιλοτική
εφαρμογή

Αστέρη Θεοδώρα – Ντορέττα, Σύμβουλος Α ́, Επιστημονική Μονάδα «Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση»,
Συντονίστρια, Τμήμα Α’ Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ΙΕΠ

Προεδρείο: Βιδάκη Ειρήνη, Ραμουτσάκη Ιωάννα


3η Συνεδρία

18:15 – 20:15

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Εκπαίδευση και κοινωνία

1. Μιχαηλίδης Νικόλαος
Η σχολική μονάδα ως κοινωνικό
σύστημα – Η συμπεριφορά του
καθηγητή μαθηματικών συναρτήσει
του ρόλου και της προσωπικότητάς του.

2. Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος
Εκπαίδευση ευάλωτων κοινωνικών
ομάδων: Μελέτη περίπτωσης οι
σχολικές μονάδες της Π.Δ.Ε Δυτικής
Μακεδονίας

3. Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος
Κοινωνικές ανισότητες,
εξ’ αποστάσεως
εκπαίδευση και πανδημία
της Covid19

4. Στεφανίδης Δημήτρης
Απόψεις των γονέων παιδιών με
αναπηρία για την αλληλεπίδραση
σχολείου και τοπικής κοινωνίας. Η
περίπτωση των δημοτικών σχολείων
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της
Θράκης

5. Αλεφαντινού Ελένη
Η χρησιμότητα της ανάπτυξης
χιουμοριστικών γνώσεων και
δεξιοτήτων για τον πολίτη του 21ου
αιώνα

6. Μαλκίδης Θεοφάνης
Εκπαίδευση και κοινωνία:
Η περίπτωση της ελληνικής
μειονότητας στην Αλβανία.

Προεδρείο: Ντούλια Αθηνά, Τζανάκης Εμμανουήλ

Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Εκπαίδευση και κοινωνία

1. Ζαχαριάδου Ελένη
Τεχνικές Φρενέ στο μονοθέσιο
Δημοτικό Σχολείο Βατόλακκου

2. Σταγιά Πεφκούλα,
Κουτσούπης Θεόδωρος

Μαθήματα Πανδημίας

3. Γεωργαντά Βασιλική
Το σχέδιο δράση της Ευρωπαϊκής
Ένωσης για τον ψηφιακό
μετασχηματισμό της εκπαίδευσης

4. Μαρσουβανίδη Σοφία
Ολυμπιακοί Αγώνες και Πολιτική
διαμαρτυρία. Διδακτικό σενάριο για
τους Ολυμπιακούς του 1936

5. Νικηφόρου Παρασκευή
Στρατηγικές παρέμβασης για την
προώθηση της αυτορρύθμισης σε
παιδιά και εφήβους: Μια
βιβλιογραφική ανασκόπηση

Προεδρείο: Ανδρεάδου Χαρά, Πουλλά Ελένη


3η Συνεδρία

09:00 – 11:00

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Εκπαίδευση και κοινωνία

1. Τρικάλης Κώστας
Αξιοποίηση των κοινωνικών ιστοριών
του νέου ΑΠΣ στο σύγχρονο σχολείο

Η σχέση επιστήμης και κοινωνίας ως
παράγοντας διαμόρφωσης του σχολείου

1. Μίζης Κοσμάς
Η κριτική παιδαγωγική του Paulo
Freire ως όχημα για μια δημοκρατική
εκπαίδευση στον 21ο αιώνα.

2. Ψαρομηλίγκος Νικόλαος,
Δασκαλάκη Αικατερίνη

Μια Διδακτική Πρόταση για την
διδασκαλία της Βιοηθικής στην
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

3. Παπαθανασίου Ελένη
Στερεότυπα και Προκαταλήψεις στη
Σχολική Κοινότητα

4. Καραΐσκου Άννα,
Πανσεληνάς Γεώργιος,
Φουντουλάκης Αντώνιος

Το Arduino ως εργαλείο προστασίας
από ιούς. Συμμετοχική έρευνα και
ανάπτυξη αισθητήρα για φορείς
ιικών φορτίων μέσω μεθοδολογικού
πλαισίου CARE-KNOW-DO (CKD)

Προεδρείο: Ζαμπετάκη Λήδα, Θεολογίτης Όμηρος Αλέξανδρος

Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές
Ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού
στις προκλήσεις της νέας σχολικής
πραγματικότητας

1. Δάλαρη Αιμιλία
Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου
εκπαιδευτικού για μια
αποτελεσματική διδασκαλία

2. Μπάφας Χρήστος
Σχολική Διοίκηση και Ηγεσία:
Έννοιες Συμπληρωματικές ή
Αντίθετες ως προς τον Σύγχρονο
Εκπαιδευτικό Ηγέτη;

3. Τονίδης Δημήτριος
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
μονάδων, εκπαιδευτικών και
εκπαιδευτικού έργου υπό το πρίσμα
του νομοθετικού πλαισίου

4. Σμαροπούλου Χριστίνα,
Σμαροπούλου Αικατερίνη

Συμπεριληπτικό Σχολείο.
Προϋποθέσεις και Βέλτιστες
Πρακτικές.

5. Ντοκούτσης Ελευθέριος
Επαγγελματική αυτονομία ή ησυχία;
Επιθυμητό επίπεδο επαγγελματικής αυτονομίας
των εκπαιδευτικών και η σχέση του
με την επαγγελματική τους ταυτότητα

6. Βουτυρά Αναστασία
Η συναισθηματική ασφάλεια των
μαθητών ως παράγοντας ενίσχυσης
της θετικής στάσης τους προς το
σχολείο

Προεδρείο: Γιγουρτάκη Μαρία, Πρατσίνη Μαρία


4η Συνεδρία

11:15 – 13:15

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Συμπράξεις – Συνεργασίες – Δίκτυα σχολείων

1. Κωνσταντινίδου Ζωή,
Μπρέντας Φίλιππος,
Ντέντη Θεοδώρα

Η κοινωνική αειφορία μέσα από ένα
τοπικό δίκτυο συνεργασίας
νηπιαγωγείων.

Ευρωπαϊκά και Πανελλήνια
εκπαιδευτικά Προγράμματα

1. Ραμουτσάκη Ιωάννα
100 χρόνια από τη Μικρασιατική
Καταστροφή του 1922: Προτάσεις για
υλοποίηση εκπαιδευτικών –
διεπιστημονικών Δράσεων στο
πλαίσιο του εγκεκριμένου από το
Υ.ΠΑΙ.Θ. εκπαιδευτικού-
διεπιστημονικού Προγράμματος για
τις εκπαιδευτικές Μεταβάσεις

2. Φιολιτάκη Μαρία,
Χουρσάν Χρυσή

Ποντιακός Ελληνισμός
και Γλωσσικός Γραμματισμός:
δημιουργικές συγκλίσεις

3. Μπέση Μαρίνα, Κούρτη
Συλβάνα, Σιώζη Νικολέττα

Πρακτικές μετάβασης στα ελληνικά
σχολεία

Προεδρείο: Γκινούδη Αθηνά, Τρικάλης Κώστας

Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές
Ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού
στις προκλήσεις της νέας σχολικής
πραγματικότητας

1. Καρούμπαλη Ευγενία
Ο μουσικός γραμματισμός μέσα από
το μουσικό βίντεο. Το παράδειγμα
του τραγουδιού Don’t call me up.

2. Φοδελιανάκης Αντώνιος,
Romero Andonegui Ainara
Basogain Olabe Xabier

«Κυρία, Κυρία, δεν ακούω»! Οι
αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για
τη… διαδικτυακή συμπερίληψη των
παιδιών με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας
στην Ελλάδα της
πανδημίας.

3. Γαλούση Βασιλική,
Καρέλα Χριστίνα

Βιβλιογραφική επισκόπηση των
παραγόντων που επηρεάζουν την
ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών
στο σχολικό πλαίσιο

4. Τσιούμα Κατερίνα
Εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών με
μεταναστευτικό/προσφυγικό
υπόβαθρο μέσα από τις απόψεις
εκπαιδευτικών

5. Μερεκούλια Ευσταθία
Η διερεύνηση ανάγκης της
επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Α’ βάθμιας σε ψυχοεκπαιδευτικά
προγράμματα παρέμβασης
που αφορούν παιδιά τυπικής και μη
τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και
Κύπρο

6. Νικηφόρου Παρασκευή
Εργασιακό στρες των εκπαιδευτικών
προτεινόμενες παρεμβάσεις

Προεδρείο: Καραγιαννίδης Ιωάννης, Μαρτίνου Σωτηρία


5η Συνεδρία

15:00 – 17:00

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές
Ευρωπαϊκά και Πανελλήνια εκπαιδευτικά Προγράμματα

1. Δασκαλογιαννάκη Καλλιόπη
Υλοποιώντας ένα Πρόγραμμα eTwinning: Το
έξυπνο σπίτι του μέλλοντος (Smart home of the
future)

2. Παπαδάκη Μαρία
Στήριξη εναλλακτικού σχολικού περιβάλλοντος για
ποιοτική εκπαίδευση: Διάδοση στόχων και
αποτελεσμάτων προγράμματος Erasmus+ Βασικής
Δράσης 1 του Γυμνασίου Κολυμβαρίου

3. Καλυβίτης Νίκος,
Κανακίδου Μαρία,
Γκινούδη Αθηνά

Mαθαίνοντας και διδάσκοντας για την Κλιματική
Αλλαγή – Tο έργο EDU4CLIMA4. Μαρούδα Μαρία Ντανιέλλα,
Κουτσουράκη Ελένη,
Γκάτση Ειρήνη

IMMERSE Horizon 2020: Συστάσεις για την στήριξη
των εκπαιδευτικών στην ένταξη παιδιών
προσφύγων και μεταναστών στο σχολείο

5. Κόσσυβας Γεώργιος
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα QuaMMELOT:
μια εθνομαθηματική προσέγγιση της
προσφυγικής εκπαίδευσης

6. Κεφαλής Χρυσοβαλάντης,
Παπαγερασίμου Γιάννης,
Μπράβου Βασιλική, Δρίγκας Αθανάσιος

3D2ACT: Προώθηση της Βιομηχανίας 4.0 (Industry
4.0) και των Τρισδιάστατων Τεχνολογιών (3D) μέσω
της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

Προεδρείο: Σπαθαράκη Ανδρονίκη, Βουράκη Αρετή

Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Μετασχηματίζουσα μάθηση: θεωρία και εφαρμογές στο
σχολείο και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

1. Καράκου Μαρία,
Κουφοπούλου Δήμητρα

Επαγγελματική δεοντολογία του πολιτικού
μηχανικού: Μια διαθεματική προσέγγιση με την
αξιοποίηση της αισθητικής εμπειρίας

2. Ζανέκα Στεργιανή
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις
αρχές της μετασχηματίζουσας μάθησης και η
κοινωνική διάσταση του ρόλου τους. Παράδειγμα
εφαρμογής των δέκα σταδίων επίτευξης της
μετασχηματίζουσας μάθησης

Στρατηγικές, μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας σε
ανταπόκριση με τις ανάγκες του σύγχρονου σχολείου

1. Μαρτίνου Σωτηρία
Ο φάκελος εργασιών μαθητή. Portfolio και e-
portfolio ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης στα
εργαστήρια δεξιοτήτων.

2. Νατζίμ Θεοδώρα
Ασφαλείς εξερευνητές του Διαδικτύου

3. Ντούλια Αθηνά
Η εισαγωγή της σχεδιαστικής σκέψης στη
μαθησιακή διαδικασία: ενδυναμώνοντας τους
μαθητές μας μέσα από σύγχρονες παιδαγωγικές
προσεγγίσεις

4. Ντούλια Αθηνά
Η Παιδική Λογοτεχνία ως μοχλός
ευαισθητοποίησης και καλλιέργειας
διαπολιτισμικής κατανόησης και αποδοχής

Προεδρείο: Καρατάσος Νικόλαος, Σιμιτζή – Δέλλα Ελευθερία


Στρογγυλό Τραπέζι

17:15 – 19:15

 

Κεντρική Αίθουσα Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Περισσότερες λεπτομέρειες ...
Στρογγυλό Τραπέζι

Διδάσκοντας ευρωπαϊκές αξίες με το Erasmus : Δημοκρατία και συμπερίληψη, αειφορία και ψηφιακός μετασχηματισμός

Αραβέλλα Ζαχαρίου, Ανώτερη Λειτουργός Εκπαιδευτικού Προγραμματισμού, Προϊσταμένη Μονάδας Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη ΙΕΠ Κύπρου
Νίκος Βιδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ) του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ)
Μαρία Ντανιέλλα Μαρούδα, Πρόεδρος European Commission against Racism and Intolerance, Έδρα Jean Monnet, ΔΕΠΣ, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Παναγιώτης Γρηγορίου, Καθηγητής Διεθνών & Ευρωπαϊκών Θεσμών Παν/μιου Αιγαίου, Υπεύθυνος Ευρωπαϊκού Kέντρου Έρευνας & Μελέτης Jean Monnet
Αρετή Βουράκη, υπεύθυνη προώθησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων ΠΔΕ Κρήτης

Προεδρείο: Καρτσωνάκης Εμμανουήλ


Κεντρική Ομιλία 3η

19:30 – 20:30

 

Κεντρική Αίθουσα Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Περισσότερες λεπτομέρειες ...
Κεντρική Ομιλία

Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης στα Εργαστήρια
Δεξιοτήτων

Παυλάκης Μάνος, Learning Director, JA Greece, Λέκτορας Μάθησης Ενηλίκων & Ηγεσίας, Πανεπιστήμιο Frederick

Προεδρείο: Δροσουλάκης Κωνσταντίνος, Ντούλια Αθηνά, Ανδρεαδάκη Βάλια


6η Συνεδρία

09:00 – 11:00

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1Κυριακή 09:00 - 11:00 Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Στρατηγικές, μέθοδοι
και τεχνικές διδασκαλίας σε
ανταπόκριση με τις ανάγκες
του σύγχρονου σχολείου

1. Κουκάκης Γεώργιος
Η χρήση των Τ.Π.Ε. στην Ειδική Αγωγή και
Εκπαίδευση2. Νεραντζίδου Ανθούλα
Εφαρμογή Portfolio σε
Τμήμα Ένταξης Νηπιαγωγείου

3. Γούτας Γεώργιος
Οι απόψεις των μαθητών για δραστηριότητα που
περιλαμβάνει 3D σχεδίαση και υπολογισμούς με
κλάσματα.

4. Τσάτσου Νικολούλη Σοφία
Το περικείμενο του εικονογραφημένου παιδικού
βιβλίου ως αφόρμηση δραστηριοτήτων
δημιουργικής γραφής στην προσχολική και
πρωτοσχολική εκπαίδευση

5. Μηλαθιανάκη Γιασεμή, Arantzazu Lopez de la
Serna, Xabier Basogain Olabe

Υποστηρικτική Τεχνολογία και μάθηση σε παιδιά
με Νοητική Καθυστέρηση ή/και Μαθησιακές
Δυσκολίες

6. Καλέμης Κωνσταντίνος, Καλλίνη Κωνσταντίνα
Διαφοροποιημένες στρατηγικές διδασκαλίας για
την συμπερίληψη μαθητών με μαθησιακές
δυσκολίες

Προεδρείο: Ψαρουδάκη Πόπη, Κουτσουδάκη Κατερίνα

Δωμάτιο 2Κυριακή 9:00 - 11:00 Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

1. Φιλιππάκη Αμαλία
Η διαμόρφωση μιας συμμετοχικής σχολικής
κουλτούρας και η “Έρευνα – Δράση”

2. Κοκκόρη Αθηνά
Μεταπτυχιακές σπουδές στην ηγεσία –
διοίκηση της εκπαίδευσης
και πρακτικές ηγεσίας3. Κοφίδου Αγγελική
Σχεδιάζοντας ένα Πρόγραμμα επιμόρφωσης
εκπαιδευτικών για την ομαλή μετάβαση των
μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

4. Μαλέτσκος Αθανάσιος, Ζυγούρης Φώτιος
Στάσεις και πρακτικές εκπαιδευτικών και
υποψήφιων εκπαιδευτικών σε θέματα διδασκαλίας:
Από τη θεωρία στην πράξη

5. Χατζηαντωνίου Ξερουδάκη Παρασκευή
Παιδαγωγική Ηγεσία και Αξιολόγηση στο Ελληνικό
Εκπαιδευτικό Σύστημα και η Συμβολή τους στην
Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών.

6. Καραγγέλου Αγγελική
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση και
επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Προεδρείο: Κατσαγκόλης Αθανάσιος, Τρικάλης Κώστας


Κεντρική Oμιλία 4η – Τιμητική Διάκριση

11:15 – 13:00

Εισηγήσεις

Κεντρική Αίθουσα Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Περισσότερες λεπτομέρειες ...

Κεντρική Ομιλία

Η γεωμετρία ως αρωγός για τη γλωσσική διδασκαλία

Μιχαηλίδης Τεύκρος, Μαθηματικός – Συγγραφέας

Απονομή Τιμητικής Διάκρισης στον Ιωάννη Πυργιωτάκη

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη κοινωνία

Ιωάννης Πυργιωτάκης, Ομότιμος Καθηγητής – πρ. Αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης

Προεδρείο: Καρτσωνάκης Εμμανουήλ, Κανέλλος Ιωάννης


7η Συνεδρία

13:15 – 14:45

Εισηγήσεις

Δωμάτιο 1Κυριακή 13:15 - 14:45 Δωμάτιο 1 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές

Αναρτώμενες ανακοινώσεις

1. Δερτούζου Φωτεινή, Καλτσεράς Διαμαντής
Κρήτη, Θράκη, Πόντος: σταυροδρόμι παράδοσης στο
Διαπολιτισμικό Δ. Σ. Σαπών

2. Καλτσεράς Διαμαντής, Δερτούζου Φωτεινή
Μαθηματικές σκυταλοδρομίες Η Φυσική Αγωγή
συναντά τα Μαθηματικά

3. Κρητσωτάκη Ιωάννα,
Ασημακόπουλος Παναγιώτης

Μια ευτυχία κάπως διαφορετική –
διδακτικό σενάριο για το
μάθημα των Θρησκευτικών
στην Γ Γυμνασίου

4. Σγούρου Νικολέτα
Τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
ως Μέσο Εξέλιξης της Σχολικής
Πραγματικότητας.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα και Σύγχρονες
Πρακτικές.

Προεδρείο: Ζανέκα Στεργιανή

Δωμάτιο 2 Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Εισηγητές
Αναρτώμενες ανακοινώσεις

1. Χρόνη Ευαγγελία
Η αξία της αγάπης μέσα από τη παραβολή του
χαμένου προβάτου2. Χρονοπούλου Αθανασία
Η επιμόρφωση αρωγός στην επαγγελματική
ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

3. Χρονοπούλου Αθανασία
Η συνεργασία των εκπαιδευτικών παράγοντας
ποιότητας της εκπαίδευσηςΠροεδρείο: Φιλιππάκη Αμαλία


Απολογισμός – Λήξη
15:00 – 15:30
Κεντρική ΑίθουσαΚυριακή 15:00 - 15:30 (Κεντρική Αίθουσα) Υποβολή ερωτήσεων Υποβολή σχολίων
Περισσότερες λεπτομέρειες ...
Προεδρείο: Καρτσωνάκης Εμμανουήλ, Κανέλλος Ιωάννης, Καλυκάκης Δημήτριος